Tugbakaya Kızlar 20+3 teyim bugün özellikle uyurken karnıma sancılar girip geçiyor sizce normal mi büyüdüğü için olabilir mi aynı durumu yaşayan varsa yazabilir mi
Emine071 Tugbakaya soluna uyu çocuk kendini bazı pozisyonlarda rahat hissetmiyor bekli uyuduğun pozisyonu sevmedi bende uyanında oluyordu eşime karnımın üstünde uyursam çevir beni demiştim