Hermess canım hiç kendini hırpalama ben hiç bir belirti hiç bir şey yaşaöadım, ne göğüslerim çokçok acıdı ve şişti ne de bulantım oldu ki normalde bile her sabah midem bulanırdı, herkeain hamileliği geçirme şekli başka. Benim nacizane tavsiyem forumda kötü olan acil yazan başlıklara girme bende başta senin gibiydim bi sorun mu var diye doktor kimseyi kıyaslama herkesin hamileliği farklı dedi ondan sonra forumda sadece normal konulara giriyordum 12ye kadar, yoksa etkileniyorsun ister istemez malesef