Bitanem16 kadıoğlunu bilmiyorum ama yoğun sanırım o doktor odada bakılıyor belirli bir döneme gelince detaylı vs ultrasyna gönderiyorlar oda alt katta yer varsa o gün yoksa diğer günlere veriyorlar Mustafa altundağa gittim bende Devlette kim denk gelirse o giriyor Doğuma diye biliyorum