Aylin1987 canım mutlu olmaktansa sürekli Süheyla dendiğinde kardeşi aklına gelmezmi? Fikrimce yani. Benim ananem vefat etmişti çok seviyordum ismini koymak istedim ama sonra düşündüm sürekli onu hatirlicam diye vaz geçtim sonra. Yinede sen bilirsin :)