Cigdem1010 Kızlar dün doktora gittim ben. Doktor akintin var mı diye sordu bende evet biraz var dedim. Mikrop kapmim diye bu fitili verdi. Kullanan var mı aranızda? Ya da buna benzer bi ilaç. 30 haftaligim bu arada.