HakanSelinayIbilen Benim adım selinay allah nasip ederse kızım olucak adınıda Linay koymayı düşünüyorum sizce nasıl ve en önemlisi Linay ın ikinci ismi ne olsa yakışır ???
Thesra HakanSelinayIbilen İkinci isme hiç gerek yok bence kulağa hoş geliyo ve çokta duyulmadık bir isim 😊😊
HakanSelinayIbilen Thesra evet duyulmadık olması güzel tek sorunumuz anlamı olmaması ama onuda ben dedimki selinay ın linay ı anlamı bu 😀😀
Thesra HakanSelinayIbilen Valla bana kalırsa isimlerin anlamlark çokta önemli değil ama işte büyüklerimiz tarafından anlam istiyolar o ayrı uydur gitsin yada göbek ismini koyarsın boşuna uzuncackl yazılmasın kimliğe😬😬😬