Kubra40 ben de ilk öğrendiğimde bi buçuk paket içerken, azaltmaya başladım. sonra doktora gittim ve ne zaman bırakacaksın diye sordu. kalp atışlarını duyunca dedim muayeneden çıktığımızda doktorum bıraktınız sanırım artık dedi, evet dedim:) ve içmedim çünkü bu benim bencilliğim olurdu. yavrunuz sizin isteğinizle dünyaya geliyor. lütfen içinize yönelim ve onu hissetmeye çalışın öyle büyük bi güç ki o ne sigara ne de başka bir şey bahane olamıyor o varken inanın.