2cocuk2kopek Kizlar pazartesi kendi doktorumda kontrole gittigimde kilosu 2.130kg di Carsamba gunu farkli bi doktora gittim 2.300 kg di Dun gece yine kendi hastaneme acile gittim kilosu 2.700 kg dedi . Kisa sure icerisinde bu kadar kilo almasi normal mi 🤔
kocisininprensesi 2cocuk2kopek ultrasonlarda kendi doktorun dahi olsa ölçümde hata olabiliyor. Kaç haftalıksın?
2cocuk2kopek kocisininprensesi 33 haftaligim 2 gun arayla bu kadar degisim olmasi kafami karistirdi . Haftada hep 100 gram falan aliyordu 😐
kocisininprensesi 2cocuk2kopek sağlıklı olsunda☺️ Benim kız 35 in sonunda 3 civarıydı 36 da 3 kilo diyodum yani :) şuan 37+2 yiz bugün doktora gidicez bakalım
2cocuk2kopek kocisininprensesi Aynen oyle saglikli olsunlarda 😊 hayirlisiyla aliriz kucaklarimiza insallah😊