Sibella86 Günaydın Boyun fıtığım var 1 haftadır sürekli boynum ağrıyor parolla geçmiyor sıcak kompleks işe yaramıyor 11+6 hamileyim doktoruma ulaşamadım böyle olup kullandığınız jel var mı? Birşey sürsem geçecek :/ çok ağrı çekiyorum
Berraaa18 Sibella86 Canım ilk olarak boynuna bi streç film sar sonra da bi havluna ütü bas iyice sıcacık yap sonra boynuna sar, ben etkisini gördüm inşallah sendr görürsün