Cerencan Normal yapmak istiyorumm kotu kotu hikayeler yaziyorlar artik hersey kolaylasti bence nedir bu stresttt 🤗
Thesra Cerencan Herkesin doğum hikayesi ağrı eşiği vücut tipine bağlı olarak değişiktir canımcımm o yüzden pozitif olmayan hiçbir normal doğum hikayesini dinleme çünkü seninki nasıl olcak bilemezsin ama ojudupun zaman ister istemez bilinçaltına yerleşir sonrada kaygıya yol açar😌😌bence en sağlıklısı herhangi bir sorun yoksa normal doğumm 😍😍😍
Pcdshn Hayal edemiyorum 🤦🏻 nasıl çıkar 🤦🏻 ilk bebek.. Sezaryen de ayrı korku, bi gece kesip biçiyolar rüyamda bi gece bebek çıkmıyo.. Sonra diyorum vakti gelince bi şekilde ordan çıkacak 😬😬😬😬
Cerencan Pcdshn Herkes birseyler yaziyor herkesin farkli.farkli tabi canimcimm ama artik hersey kolaylasti etkilenmemek lazim bu yuzden cok fazla. Ben takilmiyorum cok zaten 😍 Kimsenin icinde kalmiyor sonucta bir sekilde cikiyor .