Ceyer Sevgili anne adaylarııı📢 size bir tavsiyede bulunmak isterim .. gebeliğinizi öğrendikten sonra açılmayan kumbara tutun .. ve evin görünen bi köşesine bırakın .. istemsiz bir şekilde zaten içine para atmayı huy edinirsiniz ☺️ Doğumunuza yakın açıp çıkan para👛 ile güzel alışverişler yapın 🎒👶🏻
Seda54 Ceyer aynen öyle canım o kadar iyi oluyor ki o kumbara bi kurban için yaptık biz bide çocuğumuz için kurban paramızı şimdiden topladık ve bebişimizin de kocaman bi kumbarası var epey doldu ilerde bi ihtiyacı için kullanırız diye yada o parayı bankaya yatırmaya devam edip 18 yaşında kızımızın açabileceği bir hesap açtıracam
GiZem3434 Ceyer ☺️Güzel fikir ama benim alışverişler neredeyse tamam 28 haftalık olduk sizin kaç haftalık
Denisss Ceyer kocaman acilmayan kumbara aldik kizimizin adi deniz olcak ustunede espri olsun diye denizbank yazip yapistirdik simdi bizim disimizda sagolsun gelen misafirlerinde hosuna gidiyo ne guzel fikir katkimiz olsun diye onlarda atiyo valla hos bisey kumbara isi 😊😊
Deletedmom308 Ceyer evet ben yaptım iki gün önce de açtım kumbarayı 410 liracık birikmiş ama olsun imdadıma yetişti bu kadarı da :)
GiZem3434 Seda54 ben oğluma aynen öyle yaptım 10 sene oldu yatırıyoruz 18 yaşına gelince kendisi alıyor yada Allah korusun anneye veya babaya bir şey olursa emekli oluyor 18 yaşına kadar banka para veriyor
Ceyer Seda54 benimde bu 3. Oluyor hem düşüncesizce alışveriş yapmana engel oluyor hemde bozukluklar ağırlık yapmıyor ☺️Ha gelen giden yakınların içine gönüllü para bırakmasıda ayrı güzel oluyor 😅
Ceyer GiZem3434 bebek doğduktan sonra da ihtiyaçları bitmez☺️ doğumdan sonra da bitane tutacam gelen para ve ekleyeceklerim ile 2-3 yaşına gelince oda yapıcam inşallah 🙏🏻
Seda54 Ceyer şu devirde en mantıklı yöntem valla canım Damla’ya Damla’ya göl olur dedikleri çok doğru yani 😊
dvran22 Denisss yaa çok mantıklı kumbaraya isim koymak hiç düşünmemiştim bunu😂bende kızımin adını yazayım bari
ikicocuklubiranne Ceyer öyle bir kumbara bende de mevcut bozuk paralar topluyoruz eşimle dolarsa yenisini alacağız dedik Doğuma kadar bebişimizin bir ihtiyacını karşılarız diye düşündük 😇
dvran22 Ceyer ben düşük yaptıktan sonra bi bebeğim olursa ona herşeyi alabilmek için kumbara biriktirmeye başlamıştım ..çok şükür rabbim 2 ay içinde o güzel haberi tekrardan almamı nasip etti ve şimdi 18 haftalık olduk o kumbaraya elimden geldikçe birşeyler atıyorum çok faydası olacağına inanıyorum ..cüzdanda olan bozuk para veya fazla olan paraları harcamak yerine açılamayan kumbaraya koymak çok daha mantıklı😊
Gkayra Ceyer Evet kesinlikle çok güzel.bir fikir😉 ,ama biz baya büyük almiisiz ,atıyoruz atıyoruz hala yarim ,moralimiz bozuluuo dolmayacak diye😁😁
Elvn Ceyer yaptm canm son 1 ayimiz kaldi nasipse dolana kadar patlatmcm kumbarayi bakalim kac tl brkcek
Ceyer Benim ilk kumbarada 400₺ ikincide 550₺ çıkmıştı bakalım bunda ne çıkacak ☺️ Yeğenlerime de kumbara alışkanlığı edindirdim ☺️ Tabi onların ki daha yüksek mebla oluyor 😅hatta arkadaşlarıma bile kumbara hediye aldığım oluyor ☺️damlaya damlaya göl oluyor 👛Allah herkese bol kazanç nasip etsin 🙏🏻Herkese bol rızıklar nasip etsin herkesin kumbarası bereketli olsun inşallah 🙏🏻