Giizz Sedasss ağrı devamlımı yoksa ara ara şiddetleniyomu eğer şiddetleniyorsa ve bu arada karnın sertleşiyorsa doktorunla konusup hastaneye git derim
Fdsa Sedasss stres içindemisin benim zor dönemlerden geçiyorum şuan o yüzden oluyordu karnım taş kesilip ağrı oluyordu nts ye bağlandım Allah’ıma bin şükür sancım yok sakinleştim geçti strese girdiğimde oluyor
GiZem3434 Fdsa Benim de aynen senin gibi dünden stres yaptım hem kazık ağrısı hem bebek sertleşiyor korkmaya başladım şimdi
Fdsa GiZem3434 korkma kuzum sakin olmaya çalış bebeğin için başka şeyler düşün devam ederse doktoruna danış benim stres altında olmam çok normal eşimle boşanıyoruz buna rağmen sakin kalmaya çalışıyorum bebeğim için onun sağlığı için
Scldgtkn Benimde oluyordu doktora sordum bebek Doğum pozisyonuna geçince olur ve ağırlaştığı için baskı yapar dedi belden vuran ağrı olursa gel dedi ama şuan yok bakalım