Burcinnnn ben ilk doğumdada bu hamileliğimdede doktor coraspirin kullandırdı 36. Haftama kdr kullanıcam , damarlarda tıkanıklık oluşmasın kan akışı güzel olsun bebek güzel beslensin die verilio , progestonuda ilk hamileliğimde fitil olarak ilk 3 ay kullanmıştım bebek güzel tutunsun die vermişti ikinci hamileliğimde vermedi ilkinde bi sıkıntı yaşamadığım için