Ozgle 8-2 hamileyim iştahım gitti sevdiğim şeylerden tiksinir oldum yumurta yemek gerekiyor yiyemiyorum vitamin de kullanmıyorum doktora sorduğumda çok rahattı o her şekilde besleniyor endişelenmeyin dedi kuru tost yiyordum içimi bastırıyordu onu da yiyemiyorum simite sardım yoğurt yemeye çalışıyorum 🍎 elmada iyi geliyor tahin pekmez günde 2 yemek kaşığı yemeye çalış canının istediği şeyleri bul ve ye