Merve130112 doktorun bebk ve senin için en sağlıklısının hangisi olduğunu söylüyorsa o canım. Kadınlar yüzyıllarca normal doğurmuşlar ki aslında doğumda işi yapan bebektir biz anneler bebekletimize destek oluruz. üstelik eskiden doktor ebe hemşire vs yokmuş şimdi senin için bir hastane dolusu insan var. Normal doğumdan çekiniyorsan epudralli normal doğumu düşün derim😊 bir de araştır doğum nasıl oluyor annede neler oluyor bebekte neler oluyor neler yapıyor. Ama doktorun sezeryan öneriyorsada bir bildiği vardır cnm zaten sebepsiz sezeryan önermez çatın ve bebeğin baş çapı uyumsuzdur, bebek aşırı kilolkudur veya bebek makattan geliyodur veya suyun çok azalmış bebeğin kalp atışları yavaşlamıştır vb bir sürü sebep olabilir. Yani doktoruna güvenmen gerkir güvenmiyorsan zaten o doktorada gitmenin bir manası yokbana göre 😊