Rabia88 hımm evet bir eski gelin ve bir torun ismi olunca ikisinede karar vermek zor! benimde ilk gebeliğim düşükle sonlandı oda doğsa nisanda doğacaktı! Bir sürü acımızın yanına bebeğim de eklenmişti! Onu kaybettikten sonra ciddi bir ameliyat geçirdim rahim ve yumurtalıklardan belkide hiç çocuk sahibi olamayacaktım! Çok şükür Elifim bahar gibi geldi inşallah Allahım nasip ederse alıcaz kucağımıza! Bana şiirler yazdıran, kararmış günlerimizi aydınlatan güneşim kızım! Herşeyi değiştirdi şimdiden! Eskiden çok mutlu, çok enerjiktim, durumumuz değişmedi hala zor günler içindeyiz ama kaybettiğim yaşam enerjimi verdi, bütün aileme umut oldu! Rabbim bu tattığımız mutluluktan inşallah, hayırlısıyla geri bırakmasın bizi de hiç bir anne babayıda! Eski gelini ve torunu koy kenara sen nasıl hitap etmek istersin kızına tekrar düşün hangisine karar verirsen onu koy ikiside bence çok güzel çok anlamlı isimler!