Semanuryvz Rengin hanımdan memnunum ve kesinlikle normal Doğum yanlısı bir tek çok hastası olduğu için sizinle fazla ilgilenemiyor ama yeterince ilgileniyor bence Fuat Demir’i de bi araştır derincen erkek olduğu için Doğumda kendimi kasnaktan korktum o yüzden gitmedim ama onu da tavsiye ederim