Guzellik Bizde 37+4 olduk yani 38 in içindeyiz. 2-3 gündür bende bir anda kötüleştim. Şimdiye kadar iyi gelmiştim ama bu ara çatı ağrım arttı, dediğiniz gibi ben de o kadar miğde yanması yok ama yine var tabi gaviscon içiyorum geçiyor allahtan. Sağa sola dönerken kramp giriyor kasıklarım kemiklerim acıyor. Bugün gündüz karnım aşağı inmiş gibiydi aslında ama akşam tekrar yukarı çıktı kaburgalarımı itekledi baya. Allah yardımcımız olsun az kaldı sabredicez mecbur sağlıkla gelsinler inş🙏🏻🙏🏻🙏🏻