Tugcetuncer benim 30. Haftadan beri ağrıyor 2 ay oldu geçmedi ama hafifledi, dr normal olduğunu söyledi. fazla yorulma, ayakta kalma zorlama dedi, biliyorum hiç bşy yapmasanda yatakta dönerken bile ağrıyor,benim dr ilaç vs vermedi, ama zaten magnezyum, kalsiyum kullanıyorsundur onlarda önemliymiş.sabredicez dayancaz. Çok geçmiş olsun.