Tiredmother 37ye yoldayız 😄 36+2 benim hedef 37. Haftanın içinde doğurmak😂 şaka bi yana sağlıklı doğumlar nasip olsun hepimize inşallah
Popmum 37+6 oldu. Bel ağrısı sık idrara çıkma sorunum var bebiş de durmuyor delirdi içerde bir o yana bir bu yana sanki yeri daraldıkça daha da coştu. Artık sağ salim doğsa da bitse şu süreç diye dua ediyorum 😕