Burcu22 Hamileligimin başından beri normal doğum çok istedim Dr da bunu biliyor ve destekliyordu beni ama geçen hafta mide kanaması geçirdim doktorum normal için tehlikeli olabilir dedi yinede çatı muayenesi yaptık içim rahat etsin diye çok darmis çok canım acıdı bide kemik varmış istese de normal yapamayız dedi birde hamileligimin başından beridir kan degerlerim düşük kısmet böyleymiş şimdi son iki gün 39+0da pazartesi oglusumu alicam kucağıma inşallah 🙏 çok dua hepimize bu mübarek gecede