Yaz_08 Betttt insallaah dort gozle detayliyi bekliyorum haftaya cuma ❤️❤️ yuksek ihtimal erkek cikar gibi geliyo
Betttt Yaz_08 ya bizimki maşallah pipisini gözümüze sokuyor her seferinde, cıkıntı net olmadıgı ıcın doktor kordonlada karıştırıyor olabilir. Emin olun erkek olunca pipi göZüküyor😁😁
Yaz_08 Betttt hahahahaha 😂😂erkek adam dedigin pipisini gosterir erkeksen sende goster yavrum ikilemde birakma doguma kadar diye tembihledim tamam dedi oda simdi 😂😂😂❤️
Yasinmetem Yaz_08 burdakı butun ultrasonlara baka baka nub teorisinde ilerledim ama bi kendime csre bulamadım
MammaB Yasinmetem benim minnoşum için de tahmin yapar mısınız? 😊 11 haftalığız henüz https://i.hizliresim.com/k9mGW9.jpg
Yaz_08 hunilimom doktorlar gittigimde erkege benziyo diyolar sadece bikere aa kiz ya bu dedi sonra yok yok erkek dedi yuzde 70 erkek yuzde 30 kiz demisti iste 🤔🤔
Yasinmetem Ozderr [url=https://hizliresim.com/DYpBdm][img]https://i.hizliresim.com/DYpBdm.jpg[/img][/url] sizce bu ne 13 haftalık burda
Selnnn Kızlar banada bakarmısınız 12+5 deyiz https://hizliresim.com/8aA87n https://i.hizliresim.com/8aA87n.jpg
Demrl https://i.hizliresim.com/Rr21ra.jpg https://i.hizliresim.com/lqm3QE.jpg buda bizim ultrasyon görüntümüz anlayan bakabilir mı merak ediyorum
sevgitekes Demrl çok ufak daha ama bizim bebeğin de başı o tarafta erkek bana geldi bizim doktor 9+4 te erkek demişti 11+3 te öğrendik pipisini gördü pazartesi de devlete bi gidicem test için bakalım ne diycekler
Demrl sevgitekes Cinsiyet önemli değil ama insan merak ediyo işte hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim benimde 11 haftalık cıktı son adete göre 10+4