Gamzebyr maalesef ki. En başından beri bana sezeryan ederim deyip şimdi doğuma 3 hafta kala normal doğum yaptırıp sonradan ameliyat edeceğim diyorlar. Madem o amelyati olacagim neden normal dogum korkusunu yasayayim hem de miyomla😔ameliyat olmayı düşünenler kesinlikle gozden geçirsin sona doğru benim gibi ortada kalakalmak da var