Sulee123 Ben hiç bir şey kullanmıyorum kan değerlerim çok iyi çıktı doktorum vermedi. Orjinal dur pekmezi yiyorum 2 tatlı kaşığı kanımı çok iyi yükseltti. Gece uyumadan 1 bardak süt, her gün 1 yumurta böyle besleniyorum bir sorunumuz yok şükür yarında kontrole gideceğiz. Son adet tarihime göre bebeğim 15+2 ultrasona göre 16+4 :) Sorarsan yüzümde sivilceler çıkıyor hormonlar değiştiği için sanırımz