Nursemomm Evett terzi kendi söküğünü dikemezmiş 😩 çok fena grip oldum doğuma da 3 hafta falan kaldı tabi ilaç kullanımına karşıyım sadece bitkisel pastil kullandım ama geçmiyor evde doğall yollarla geçiren varmı 😔
Nata97 Nursemomm nane çay, ihlamur çayı içerisine ahududu receli koyub karşlşmi sıcak içersen iyi gelir canım.
Yurdanur Nursemomm bol bol meyve bi de sıcak şeyler içtim ben bitki çaylarını araştırarak içtim 1 bardağı geçirmedim çok şükür 3 kere grip olmak üzüreyken kıyısından geçtim bi de bol bol dinlenin
Nomays11 Nursemomm grip olduğum da doktorum bol bol c vitamini al demişti canım, taze sıkılmış meyve sularını içine limon da sıkarak içmeni tavsiye ederim bana çok iyi gelmişti
Haviiisss Canim ben hem grip hem idrar yolu enfeksynu geciriyorum . Sabah 500mg serum aldim . Suanda antibiyotik tedavisi gorüyorum . 30haftaliğim . Ilacsiz insAllah gecirirsin . Bende enfeksyn kanda yoğun ciktiği icin mecbur ilac kullaniyorum
Nursemomm Haviiisss bende sancıdan yatmıştım önceki gün izotonik yedim ama kanda crp iyi yani enfeksiyon yok diye ilaç kullanmak istemiyorum sanada çok geçmiş olsun inşallah atlatırız 🙏