bhmndls Kızlar meraba ; 10+5 hamileyim,aksamlari bulantilarim oluyor ve uyuyana kadar devam ediyor,benim gibi olan var mi ?Ne yapiyorsunuz ?Ne zaman son bulur sizce ??
Fatosumum bhmndls beyaz leblebi,sakız,çubuk kraker, azcık dilinin ucuna karbonat koyup suyla içebilirsin 😦 yapacak bişey yok sanırım başka bendede aynı durum tüm gün devam ediyo 😦
Nur bhmndls yatmadan önce ılık süt iç canım. Ayva bulantıyı kesiyor. Çubuk krakerler açken yenildiğinde biraz dinginlik veriyor ama bu sefer kustuğun zaman daha kötü oluyor. Yine geçmez daha kötü olursa doktorunuza basvurun. Ben bayılma noktalarına gelmiştim doktorum zofran diye bir ilaç verdi çok etkiliydi doğuma kadar kullanılabilir denildi. Geçmiş olsun canım tekrardan. Emin ol geçecek ve hunharca yemek yediğin ağzına kadar dolu hissettiğin zamanlarda gelecek (:
GizemDksz bhmndls ben şu an 15. Haftamdayım. İnanılmaz rahatladım. Sizin de az kalmış🙂 ilk 3 ayı atlatın inşallah bünyenize göre bir şeyiniz kalmaz. Ben 5 kilo verdim 13.haftama kadar. Kraker bilmem ne hiç etki etmedi. Yemek yemek ayrı, kafamı kaldıramıyordum. Buzdolabını açtığım an kusuyordum. Öleceğim sandığım zamanlarım oldu inanın. Doktorum Dramamine diye bir ilaç verdi. Sabah ve akşam aç karna içince bulantı kalmıyor. Ama içmeyince bulanıyor. İsterseniz bir başvurun. Hamilelik için ilaç zaten. Bir zararı da yok. Sabredin biraz geçecek🙂
Zhrnc 11 deyim bende şuan. 7 haftadan beri ne yiyorum ne başka bısey. Sadece kusuyorum. Gece yatak odasına giderken holde bile midem bulanıyo. Bende bi çözüm bulamadım. 🙁
Fatosumum Sakız çiğnediğim sürece bulantı geçiyo ama o zamanda sürekli acıkıyorum açlıktan midem ağrımaya başlıyo 😂