eylulvari 26+2 günlük olduk kızımla, akşamda beri neredeyse hiç durmadan hareket ediyor. bu kadar hareketli halini hiç hissetmemiştim. sizlerde de uzun süren hareketlilik oluyor mu? sancım ağrım vs yokken doktorumu da aramak istemiyorum.
sdkln eylulvari Canım internette bir doktordan dinlemiştim çok hareket ettiğinde kendine uygun yer bulmaya çalışırmış ☺️
Anacsevgidolumelek eylulvari bende 24 haftaligim dun gece 3ten bu yana tekme halindeyiz ama bu 2 gun hareketliyse sonraki 3 4 gun ara ara hareket ediyor bu haftalar en aktif ama duzensiz hareketleri olan haftalariymis normal yani :)
hunilimom eylulvari şimdi kendine yer bulucak bi kaç gün dinlenicek korkma bundan hareketleri azalicak bazen hissedemiceksin çok yorulmuş olucak cunki canım
eylulvari Anacsevgidolumelek evet, sanırım beni huzursuz eden de bu. bir anda hareket haline geçip gün içinde sakin sakin durması :)
Anacsevgidolumelek eylulvari yok yok annesi korkma 28.haftaya kadar boyle olacakmis :) ben takmiyorum su an bile vuruyor sipa :)) dur bakalim ne zaman yorulacak kaslarini guclendiriyor benim sporcu yavrum 😂
hunilimom eylulvari 34 olucaz yarın artık hareket şeylerini ezberledim bende çok.korkardim iki gün oynar oynar dururdu şimdi boyle olunca seninde yada başka bi hamisin başına gelirse diye söyleyim dedim 🤗🤗
eylulvari Deletedmom133 çok iri bir bebek değil kızım, neredeyse haftasıyla başabaş gidiyor. sanırım yeni yeni büyüdüğü için de netleşiyor hareketleri :)
Deletedmom133 eylulvari evet canım biz şuan 30+5 olduk tekme pek atmaz oldu ama sürekli geziyor izliyorum 😁
Sedef-345 eylulvari benimde öyle sabah öğle akşam hareket eder :)) çok hoşuma da gidiyor etsin tabi 😂😂😂 28+1 iz bizde