anneyim_ elekarven_94 6+3 deyim nasipse bana da oluyo sebebini hiç bilmiyorum idrar kaçırıyorum sanıyodum
Kayra2307 İdrar olmadığna eminseniz akıntıdır daha da artacak her hamilede olur.. Vücut kendisini koruyor sıvı salgılayarak rahim girişine kalkan görevi görüyor..