11+4 haftalık çift yumurta ikizlere doğal yolla hamile kaldım. ilk 8 hafta karın ve özellikle sağ kasık ağrılarım oldu. Dönerken, öksürürken çok ayakta kaldığımda su alıp içecek durumda olmuyordum. 15 gün yorulmadan iş yapmadan dinlendim. Şimdi çalışmama rağmen Elhamdülillah çok iyiyiz. Adet sancısı bile çekmemiş ve endişelenmiş biri olarak sorduğumda normal rahim sola doğru genişleyerek büyüyor demişti doktorum. Özellikle kadık ağrısı ondan olurmuş. Düşük riskin yoksa ve kanaman olmuyorsa için rahat olsun.