Serifeokce Elif28 ben geçen gün doktoruma sordum özel bi hastaneye gidiyorum. Ebe bakar beni çağırır dedi
Kbr06 Elif28 valla ebe bende açıklığı kontrol etti doğumda da yanımdaydı ama doğumu doktorum yaptırdı
BurcuY Elif28 ebeler son ana kadar yanında duruo kuzum açılma yaklaşınca Doğum anına doktor gelio doğurtuo dikişini atıo bitirip öle gidio ☺️ Yani en azından benim doktorum öle canım
Rknvlkn Elif28 burda bende özele gidiyorum canım ebe giriyor doktor girerse Doğuma ek ücret isteniyor. Normal Doğum 500 lira doktorun girerse Doğuma 1200 lira
Nurayuzun Elif28 bnm doktorum girmişti hatta doğumu o yaptı ebe sadece en son iki dikişim vardı onu yaptı
ayseoztas Elif28 rutin muaneni doğuma kadar ebeler yapiyor açılma sanci durumun sonra kendi doktorun gelip dogurtuyor.