Deniz25 Bayanlar 12. Haftayım plasenta aşağıda rahime yakın yerde. Hafif kanamalar ve ağrılar oluyor. Doktor kontrolündeyim. Bu şekilde olupta atlatan varmı. Birde bebeğin gelişimini etkiledimi bebekte sorun oldumu
Haribo42 Deniz25 bebegi etkilemiyo canim benimde rahmi kapatiyodu yari yatiya ama cikti yukari artik kapatmiyo cikmis dedi bu hafta doktor ztn bebek buyudukce plasente cikiyomus ins seninde sorun olmaz korkma .. sadece dikkat et iliskiye girmeyinn
Sblgl Deniz25 benim 21. Haftaya kadar rahim ağzını tamamen kapatmış durumdaydı , geden hafta 24. Hafta kontrolümde doktor yukarı çıktığını söyledi.
Deniz25 Haribo42 ayy çok sağol ilişkiye girmiyoruz zaten devamlı yatıyorum işte yapmıyorum. Kanamam bugün hiç olmadı çok şükür ama bebeğin gelişimi etkilenirmi yine tedirgin oldum 😞 düzelir inşallah mübarek kandil gecesi dua ediyorum 🙏🏻
Deniz25 Sblgl kanamalar oluyormuydu benim pembe pembe kanamalarımda oldu. İnşallah benimde düzelir 🙏🏻
Sblgl Deniz25 kanamam olmadı ama vajinada sürekli baskı oluyordu ara ara yine oluyor ama o zaman çok sıktı.