Hayaaaatttt 16 haftaligim kasığında zonklama ve ağrı olur o zaman damar çekilmesi gibi ya varmı öyle oyle
ilkanneilkbebek Bende de oluyor rahim buyudugu icin normal deniliyor ama isterseniz doktorunuza danisin iciniz rahat etsin
ikimelekannesi___ Hayaaaatttt korkma rahat ol hamilelikte vücudun gösterdiği bütün reaksiyonlar normal öyle ki kafan kopsa herkes hamilelikte normal diyecek 😅😅😅😄