Civciv59 Kızlar düzenli yürüyüş yapmadan normal Doğum yapan oldu mu ben hiç yürüyemiyorum havalar kötü gidiyor hep haftada iki defa ancak yürüyebiliyorum o da yarım saat
Civciv59 Berraaa18 evde herşeyi kendim yapıyorum zaten şuan 38+6 dayım annemi filan yardıma diye çağırmadım hiç evde filan hareketliyim de 😬😬😬
Burcu_cakir Açılmayı kolaylaştırıyor cnm pelvis kaslarımız gevşiyor bu sayede 37.haftamdayım hava güzel olduğu zaman çıkıyorum hemen. Doktor kontrolunden sonra bebişe bıseyler almak için dolandım 15bın adım atmışım bazen abartıyorum yürüyüşleri🤭😂😂
Civciv59 Burcu_cakir Burcu_cakir evde hareket filan yapmaya çalışıyorum bakalım faydası olur umarım son günlerim
Civciv59 hunilimom nst de çok minik sancılarım çıktı inşallah hayırlısı ile gelir.senin ne kadar var daha
hunilimom Civciv59 43 gün kaldı benimde 2 gundur çok hareketli özellikle bugün hiç durmadan yanlarimda hissediyorum tekmelerini
Civciv59 hunilimom yok senin için suan normal son 15-20 gün değişiyor gerçi bebeğin kilosuna göre de değişir benimki biraz tombul
Civciv59 hunilimom evet ya insan öyle oluyor doktora gidip ultrasonda görünce de zaten herşey unutuluyor doktora soracakların vs
hunilimom Civciv59 diykrum zsgen evde hatta uzanıyorum doktor gelince şunu sorucam bunu sorucam ekranda bi görüyorum tamam herşeyi unuttum 😅😅