Halima Kizlar merhaba. 10ay 10gunluk oglum var. 28haftalik hamileyim. Varmi benim gibi olanlar? Nasil basediyorsunuz kucuk bebisle ve hamilelikle😪O kadar yoruluyorumki artik.Yurumek istiyo bir yerde durmuyo.Kendim sezeryanla dogum yaptim dikislerim agriyo yorgunluktan..Siz ne durumdasiniz?
Berraaa18 Halima Canım Allah yardımcın olsun yanında destekçin yoksa eğer biraz zorlanabilirsin fakat biz anneler çok güçlüyüz Allahın izniyle herşeyin üstesinden geliriz🤗 Eşinizde bu konuda yardımcı olacaktır, Rabbim kolaylık versin inşallah🌸❤️💕🦋
emircagandestan Halima benim ilk oğlum 4 yaşında ıkıncıoğlum bir yaşında..vecalksh izin verirse mayıssonunda üçüncü melegimiz geliyor...çok zorluğuoluyor ama on yılsonar olduğuiçin allahtan gelen başımızustune
Rabia2019 Halima valla ben bunu kendi isteğimle yapmayı düşünüyorum bebeğim doğunca hemen diğerini ama herkes doğunca vazgeçersin diyor 🙈
Gizem_miros Halima 10 bucuk aylik oglum 22 haftalik ikinci ogluma hamileyim okadar zorki hc durmuyo yurutmeye calisiyorum bu halimle sirf cocugum geri kalmasin diye oda hantal yurumek istemiyor off of cok zor ama sukurler olsun rabbim bna bole bi mutluluk vermis
Halima Berraaa18 Kayinvalidem annem felan bi muddet yardim edecekler tabii. Amma sonra kendim bakicam. Cok korkuyorum basara bilicekmiyim diye:(((
Berraaa18 Halima Başarabilirsin canım hiç korkma, Allah her daim yanında🤗❣️ Benim mesela 7 yaşında erkek ikizlerim var 3 yaşında bi kızım var şimdi bir daha geliyor rabbimin izniyle bende senin yaşadığın duygular içindeydim ama insan başarabiliyor gerçekten😍🌸
Halima Berraaa18 Sag salim gelsin bebisin canim😍Evet insaAllah Allah hepimize yardimci olsun. sabr kuvvet versin insaAllah. Oglum cok huysuz bebis dogdugundan beri o yuzden korkuyorum biraz:(((Ikisine yete bilecekmiyim:(
Berraaa18 Halima Amin canım seninki de inşallah😍 İlk zamanlar tabi biraz zorluk olur ama, sonrası oğlun da alışır Allahın izniyle Rabbim yardımcın olsun güzelim😘❣️
Halima Gizem_miros Tabiiki Allah bebeyu olmuyanlarada nasib etsin insaAllah🙏Anneyiz iste.Her zorluga katlanmaliyiz. Benim hamileliyimin zor zamanlari basliyo artik o yuzden daha cok yoruluyorum
RabiaT Halima kızım 12,5 aylık 15+4 hamileyim. Yürümeye başladı ve peşinde koşmak beni öyle çok yoruyo ki... ilk doğumdan geçmeyen bi bel ağrım ve sol elimde karpal tünel sendromu var. Kızım diş çıkarıyo çok huysuz sürekli kucak istiyo benden başka kimsede durmuyo. Ailemden farklo bi şehirde yaşıyorum. Nasıl başa çıkarım bilmiyorum. Çok korkuyorum 😕