brldmr bugün için normal doğum değil emzirme ve yenidogan kursa giderseniz ben gittim 2 hafta önce eşimle . Söyle diyim size. Göbek bağ düşemedin duş aldırmayın diyor fakat öyle bir şey yok bu eğitimi veren bir prof doc.du. 48 saat sonra bebek yikanabilir fakat direk orası kurulması gerek.
2. Bebek yıkanırken önce ayaklardan başlatılır ve alınmasına bırakılır birden irkilmesin diye:)
3. Önce on vücut sonra arkası yapılır. Kafası en son yapılır arkadan öne doğru dökülür ve sonrasında 1 2 sn bekleyip yüzünden o su alınır 2 3 kere bu işlem.yapılır. isterseniz eğer sandalye alıp çocukla beraber siz de banyo yapabilirsiniz fakat kaymaması için dikkat edilmesi gerek siizn de vücut ıslanır diye.
3 kuruturken önce bi müslim.bez ile alınır ıslak yerler sonra ise havluya sarılır:)
Inşallah biraz yardımcı olabilmişim 🙈🤰