Firdescaner Günümün dolmasına 6 gün kaldı fakat ne bir ağrı ne belirti var. Hem bi an önce olsun istiyorum hem günümüz dolsun. Ne yapmalıyım normal yolla gelmesi için. ?
Berraaa18 Firdescaner Bende burda aynı isyandan dolayı bekleyim bari🤐 7 gün’üm var ama bizde de tık yok yerini mi sevdi naz mı yapıyor anlamış değilim az dürtüklüyom yine de yok diyo sıpa😂💙🦋👼🏻
Tombikis96 Son 2 gün ve bende de bişey yok 😐..Ama bugün tatlı tatlı sancı giriyor kasıklarıma doğru sonra geçiyor dua ediyorum şu mübarek gün fazla bekletmez paşamız ve zamanında doğar inşallah 😊