Lamelif doktor daha gelip birşey demedi canım ama hastanede çoğu hamisler bu durumda nst tansiyon ultrason ile bakiyor ne bi ilaç ne bi serum var bir bayana 5 hafta burda kalacaksın 37 hafta olunca sezeryan ile alacağız demişler. Bazılarına 2hafta kalacaksın demişler hemşireye sordum bebegin durumuna göre bu olaylar değişlik gösterir dedi