zorkadin53 Öncelikle herkese hayırlı akşamlar kandiliniz mübarek olsun cümleten. Rabbim kimin gönlünde ne duası varsa kabul eylesin inşallah. Soruma geleyim hanımlar ben düşük tehlikesinden dolayı vajinal progestan alıyorum aşırı derecede kabızlık yaptı inanin patlamak üzereyim bu durumla karşılaşan var mi veya önereceginiz biseyler?
Merve43 zorkadin53 progestan çok yapıyor zaten hamilelikten de oluyor bol su için kuru kayısı yeyin sıvı gıdalar tüketim çorba gibi 19 haftalık oldum ben hala çözüm bulamadm valla ıkınmaya da korkuyo insan
SimG zorkadin53 sizinde kandiliniz mübarek olsun öncelikle. Bende progestan kullanıyorum enjeksiyon ama benimki ondan mı verdi doktor bilmiyorum duphalac şurup verdi söktürüyor sizde doktorunuz öneriyorsa kullanabilirsiniz.
anapanda12 Kabızlığımın devamlı olması progestandan olabilir miymiş? Hiç aklıma gelmedi. Neyse benimde 17. Haftadan beri devamli bi kabızlığım var ve dikişlerim olduğundan ve açılma yaşadığımdan ıkınamıyorum yasak erken doğum riskim var. Çözümü buraya yazdığımda bana gün kurusunu kaynatıp kompostosunu içmemi kayısısını yememi söyleyenler sayesinde buldum işe yarıyor