Msbem Komşum eltim yaptı memnunlar sadece hemşirelerden basen sorun yaşayan olmuş ama doktorlardan çok memnun herkes bende nasipse Sedat Umur da Doğum yapacağım
Msbem filizefsa Filizefsa Evet var canım Doğum anında ve Doğumdan sonra çekim yapıyorlar albüm olarak veriyorlar sana
Msbem SdaBkn ben Yeşim hanımı Karaman Yenikent devlet hastanesinde iken tanıyorum önceki hamilleiğimi onda öğrenmiştim çok ilgili bir bayan Güler yüzlü memnun olan çoktur
AlininAysesii Ben de geçen hafta ilk defa gittim, memnun kaldım hastaneden ama doktordan pek emin değilim, birkaç hafta sonra Sedat beye gitmeyi planlıyorum, herkes onu öneriyor.