Sumeyyeipek 1 hafta once hastaneye yatirildim karaciger enzimlerim 583 degeri.. benim gjbi basina gelen oldu mu erken dogum yasayan bu yuzden.
cimcime690 Sumeyyeipek Merhaba benim ilk gebeligimde de kolestaz vardi 32 de belli olmustu ursofalk kullandim 37 de normal dogum yaptim. Simdiki gebeligimde daha erken cikti 28. Haftada. Ben zaten degerlerimi surekli kontrol ettiriyordum bu hafta yukselmeye basladi persembe gunu alt ast 138 e 223 safra asiti 28 kusur falan olmustu persembeden beri ursofalk a basladim yarin tekrar degerlerime baktircam. Sende gec mi anlasildi ve hastaneye yattin yoksa 500 lere yukselince mi yatisin yapildi?
MuhammedTalha03 Sumeyyeipek merhaba bende gebelik kolestazi geciriyorum sanirim aramizda 8 gün filan var:) 35+4 haftadayiz Doktorlar size ne diyor doğum için ne zaman olucak normal doğum deneyecekler mi direk sezeryn mi olucak
Sumeyyeipek cimcime690 canim hala hastanede yatiyorum ben sonradan farkettim yani kontrole gidince doktor sikayetimi anlatjnca yatisim yapildi. Bana da gunde 4 serum takiliyor birde senin dedgin hap ursofalk iciyorm gunde 3 kere ama suan degerim 430 dustu kan testlerini 3 gune dusurduler 3 gun sinra bir daha bakacam insallah duser.. senin dusene kadar hastanedemi yatirdilar
Sumeyyeipek cimcime690 benimde safra asit testi yapildi aclik 25.90 Tokluk 38.95 cikti.. doktora kalsa 34 haftasinda alacaklar bebegimi ama ben beklemek istiyorm cunku dusus yasaniyor degerlerde insallah bekler de bende 37. Haftama giderim
cimcime690 Ayzz bir anda elde ve vucutta kasinti basliyor. Alt ast bilurbin ve safra asiti degerlerine bakinca yukseldigi goruluyor. Sonra gastroentrolojiye yonlendiriyorlar.
cimcime690 Sumeyyeipek hangi hastanede ya da bolumdesin benim kimse yatisimi konusmuyor da direk almak istiyor bi doktor digeri de beklemek istiyor. Benim en son degerlerim baya yuksek cikti 750 ye 450 cikti alt ast. Medical parktaki doktor celesteron igne vuralim ertesi gun alalim dedi bebegi henuz daha 29 + 1 gunluk bu nedenle cok korkuyorum. Yarin tekrar gidicem tahlil icin insallah biraz olsun duser de umut olur
Sumeyyeipek cimcime690 arastirma hastanesi fakultede yatiyorum canim burda baya arastiriyorrlar hastalari yani kadin dogum servisinde yatiyorum safra testlerini baska dpktorlar gelip istiyor.. seninde degerlerin dusmeye devam ediyorsa kabul etme tabikide dogumu cok risk olmazsa tabi rabbim bebekleriimizi biraz daha bizimle kalmasini nasip etsin hayirlisi ile
cimcime690 Sumeyyeipek iste o celesteron igne ciger gelistiren igne sabah aksam 2 doz vurdur ertesi gun alalim dedi. o da baya karaciger degerlerine etki edecek diye once degerlerde dusus gormek istiyorum sonra eger hakkaten yine yukseliyorsa mecbur vurdurcam sonra 30 da dogum yapmayi goze alacagim elimden baska bir sey gelmiyor. İnsallah ikimizin de degerleri en kisa zamanda komple duser.
seyma4066 Bugün ani bir şekilde karnımda kızarıklık ve kaşıntıyla beraber yanma hissi oluştu biraz araştırdım gebelik kolestazı olabilir gibi şeylerle karşılaştım acaba sizleri şikayetleri de buna benzermiydi
Sumeyyeipek seyma4066 bu kasinti daha cok el icleri ve ayak iclernde oluyo canim yani kasininan yerleri kessemde rahatlasam bile dedirtiyor o yuzden sen de hemen hastaneye git kan degerlerine baktir yolun basindasin belki de
cimcime690 seyma4066 idrarda koyulasma var mi? Benimki ellerde garip bi kasinma hissiyle basliyor sonra tum vucuda yayiliyor. bir de ben surekli alt ast degerlerimi takip ettirdigimden kasintidan once kolestazin basladigini anlamistim.
Tugce_ Merhaba benimde 29.haftada başladı 32.haftadayım değerlerim çok yüksek değil ama kaşıntım çok delirticek boyutta ilaca başladım ama çok azalmadı kaşıntısını başka yollarla azaltabilen oldumu
Bsp Ilk gebeligim hersey normal giderken 32 haftada tahlilde enzimlerin yuksek cikti hic kasintim yoktu ve kolestaz yuzunden 37+5 te sezeryanla son buldu cok şükür sağlıkla sonuclandi dogum oldugu gun tum degerlerim normale döndu benimde 500 leri 600 leri gormystu enzimler gunde 8 tane ursofalk iciodum simdi ikinci gebeliginde yine 32.haftada kapimi caldi kolestaz ama bu sefer yukselise gecerken kendim farkettim surekli kan verip enzimlere baktiriodum hamileligin basindan beri ve yukselise gecer gecmez ursofalka basladim cok sükür kontrol altinda ama tabi gene sezeryan tarihi verildi sancilarimda oldugu icin tam 37+0 da alincak bu kez insAllah hepimiz sağlikla kavusalim yavrularimiza 🌼🌼
Sumeyyeipek Bsp Allah bagislasin bebeginizi ;) bende bekliyorum hala insallah bende o haftalar dogum yaparim Rabbim nasip ederde gec vakitte dogsun.. Rabbim hepjmize saglik versin 🙏
Tugce_ Ben ustrativr kullanıyorum günde 4tane 1haftadır içiyorum ama değerlerim 70 den 200 e çıktı kokrkuyorum
Sumeyyeipek Tugce_ canim 4 tane icmeye bence yukselmemesi lazim sen doktora gorun safra testi yaptir baska biseyden dolayi yukseliyordur