Ed71 Kızlar yeni doğum yaptım sezaryen sütüm var bebeğim de emiyor fakat doymuyor mama takviyesi yapıyoruz..manuel göğüs pompası almak istiyorum mama yerine kendi sütümü veririm enazndan..öneriniz var mi nasıl bir şey almalıyım yardım edin lütfen
Sahreyldrm Ed71 canım emzirmeye calissan biraz eme eme alışır çünkü bazı bebekler biberona alışınca meme almıyorlar ve alisirsa sağmak düşündüğün gibi kolay değil maalesef ben emziremedim bebeğimi küçüktü yoğun bakimdaydi sürekli sagiyordum ve artık bı sure sonra kollarımı kaldıramaz hâle geliyordum
AAyssee Ed71 canım ben de on gün önce dogum yaptım ilk uc gün hic sütüm gelmedi Pompa aldim o gogus kanallarini da açıyor bol bol sagdim sutum hizli gelsin dye hem goguslerim ragatladi hemde sagdigim sütü bebege verdim smdi elhamdülillah duzeldi baya
drytcvkarsln Manuel alma cnm yorucu olduğunu söylüyorlar ve çift pompa al dıgerlerı zaman kaybı dıyorlar mamadus ve baaby plus iyi dıye duymustum en ıyı avent ama pahalı 😕
Selenge Baby Plus çiftlisini aldım ben canım elektrikli olan, 199 TL. Manuel alma bence. Çok yorucu olur senin için. Kullanmadım ben daha ama iyi diyorlar bu markaya.