Mtemiz biz şu an 31 haftalığız fakat bu sorunu 23 haftamda acile kaldırılarak yaşadım böbrek agrısıyla böbreğim 24 mm olmuş genişlemiş yani çok zordu gerçekten eğer ilaç tedavisi etkisini göstermeseydi kateral takılacaktı rahimden ameliyat yani büyüme devam etmesin diye yoksa böbreği kaybetmeye kadar gidiyormuş çok şükür şimdi iyiyim fakat bende hep soluma yattım gerçekten çok zor uykusuz kaldım bol bol su içtim sonrasında da şimdi iyiyim şükür sizde dikkat edin idrarınızı şakın tutmayın