sedaozkul Cumartesi gecesi saat 3 te suyum geldi suni sanci yemeden kendi sancimla normal dogum yaptim öglen 12 de kucagima verdiler rabbim isteyen herkese bu duyguyu yasatsin bu arada evdeyiz ve gayet saglikliyiz 😍
Eymenimin sedaozkul yaaaa MAŞALLAH okdr ozendimki suan sana bnde bian once kavusmak istyorum yavruma dgm icin neler yaptiniz buarada RABBIM evladini hayirli saglikli imanli.ihlasli eylesin 😍😍
sedaozkul Cok tesekkurler 😍 normal dogum zor degil inanin cok korkuyodum ama sancim geldikce ıkındım ve 3 kere ıkındm ve kavustum 😊 2800 dogdu 50 cm 😃