Zhrnc AhmetPelinKl 5 haftalıkken öğrendim hamile olduğumu ve bıraktım. Daha doğrusu iğrendimde o yüzden bıraktım
minnakmina AhmetPelinKl ben kullanıyordum ögrenir ögrenmez bırakmaya çalıştım çok zor oldu ama bebegim için yapmak zorundaydım ve şuan hiç içmiyorum çünkü bırakmak için çok güçlü nedenim vardı
Ceren35 AhmetPelinKl 19 senedir iciyordum azaltmistim ikinaydir duydugum anda da biraktim kimyasali yüklememek icin zaten ictiklerimden etkilenecek derdi 🙁 istersen gercekten diler atarsin
Pcdshn Eylem bolca yoğurt, tere ye madem, ben direk tiksindim, şanslıyım, sana da içme diye ahkam kesemicem, alışkanlık zordur 🙄 belki emzirme döneminde bırakırsın..
Zagrozunannesi Ben kullanıyordum su an 18 haftalık hamıleyım ve bi haftadır içmiyorum anca bırakabıldım bi turlu tıksınemedım su sıgaradan ama artık ıcmıyorum çok şükür 🙏
seon90 Ben 36 haftalığım hala içiyorum🙁bırakamıyorum.bana doktorum günde en fazla 5 tane içebilirsin demişti.çok şükür oğluşumun kilosu boyu falan herseyi iyi.
Esa Ilk trimesterde tiksindigim için icmedim 2. De canım sıkılınca ayda 5 tane falan içime çekmeden içtim. 15 gundur günde 4 tane falan çeke çeke içiyorum artık dayanamıyorum 34. Haftadayım keşke hiç icmeseydim ama ne yaptıysam olmuyor bu konuda iradesi sağlam olanlara helal olsun. Ben başka şekilde rahatlayamiyorum sigara degilde sanki kankam. Bebeğim gelişimi hamileligim falan cok şükür her şey sağlıklı bi sıkıntı yok inşallah doğduğu zamanda olmaz. Bu biraz yapıya bağlı sanırım bi arkadaşımın annesi ona hamileyken hep içmiş 2 günde 1 paket doğduğu zamanda evde dumana maruz kalmış arkadaşım astım. Ablamın arkadaşları da hamileyken içti hep ve benim bazi tanidiklarimda çocukları 8 10 yaşında olanda var hepsi sağlıklı bir şeyleri yok. Yinede tabiki en iyisi başarıp hic içmemek.
Nurem Benim annemde içtiği için ben astım hastasıyım. Astım aslında genetik bi hastalık.. 16 haftalık hamileyim ve ihtimalleri en aza indirmek için hiçbir şekilde sigara dumanına bile maruz kalmamaya çalışıyorum.
BayanYaman Günde 1 paket içiyordum hamile olduğumu öğrendiğim hafta bıraktım eşim hala içiyor balkonda içiyor ama canım çekiyor yinede bebeğim için kendimi tutup 1 tane bile içmedim 33. Haftamdayım doğumdan sonrada içmeyi düşünmüyorum bebeğimin minicik ciğerlerine kıyamam eşimde söz verdi doğumdan sonra bırakacak kokulu kokulu bebeğe yanaşmasını istemiyoruz inşallah sizlerde bırakırsınız
Kimyagercik Haftam ve bende birakamiyorum vicdan azabi cekiyorum ama olmuyo 3 5 tane arasi degisiyo rabbim hepimizi tiksindrsin.. ins bisey olmaz bebeklerimize hem korku hem birakamama nolcak sonumuz 🙁
Laylaylom Hamilelik düşündüğüm anda bıraktım şuan 35. Haftadayım. 1 tane bile içmedim. Bu vesile ile bırakmış oldum zor değil yeter ki istediğinize emin olun