Burcak61 iyi bir doktora görün derim previada korkulacak birşey yok ablam 2doğum yaptı marjinal ilki ikincisi totaldi bebekleri gayet sağlıklı doğdu şükür..şimdi ben 35 haftalık hamileym bendede var hatta 31de kanamam bile geldi durdurdular . Tabiki zor bir süreç kanama çok gelirse doğum oluyor ama sakın stres yapma ben öyle atlattm şükür riskli dönemi gectik doktor ilacı bir ay kullandırmıştı bana.