Gulsahhatuun Kızlar çatlak kremi için öneri yapabilir misiniz ? Bir sürü var ama karar veremedim 🤦🏻♀️ Fiyatlarıda yüksek çünkü yararlı bir şey alıp devam etmek istiyorum
Elifffcik67 Gulsahhatuun kesinlikle lierac ... eczanelerde çok pahalı o yüzden internetten baktım ben. Dermoeczanem die bi site var çok uygun gidip elden aldım güvenilir tavsiye ederim
Tugbakaya Gulsahhatuun canım lierac kullananlar hep catlamıs çok şikayet var mustelayı öneriyorum ben
espalp Gulsahhatuun Lierac ve hindistan cevizi yağı kullanıyorum düzenli olarak 🙏🏻 Daha yolun başındayım ama şimdilik çatlak yok😬
Brnaebu Hll ben kullaniyorum lierac simdilik memnunum normalde bacaklarimda zaten hamilelikten önce de çatlaklar vardi kuruluktan.göbegimde kesin catlar diyordum ama 5.ayimizdayiz daha bisey görmedim çok sükür
Hll Brnaebu olusan catlaklar icinde kremi varmş galiba ayrıca alasım var acıkcasi ama daha 9 haftalğm o yüzden bekliyorum biraz daha. İlkinde kantaron yagi sürmüstüm sadece yinede ufak tefek catlamsti
Brnaebu Hll bilemiyorum tek cesit gördum ben ama çatlak olusumunu engeller var olanlarinkini hafifletir gibi bisey yaziyordu.hamileligimi ögrendigimden beri kullaniyorum ben bebek yagi da kullaniyorum ayrica o ds cok nemli tutuyor
anapanda12 Gulsahhatuun doğumdan sonra tüm gereksiz tüyler dökülüyor korkma için rahat kullanabilirsin kremlerin içeriği ister istemez kimyasal içeriyo illa ki
Betuel11 Benimde cilt doktorum lierac tavsiye etti aldık eczanede 224tl 200ml internette trendyolda dahil heryerde 200ml 124 tl alıcaksanız internetten alın ben yandım eller yanmasın☹️
SelimsMom Hindistan cevizi yağı kullanıyorum başından beri düzenli olarak 35.haftay girince minik minik çatlaklar fark ettim 😞 bazen ne yaparsaniz yapın catliyor vücut yapısıyla da alakalı ve irsi olabiliyor.