babymomm Şöyle bir durum var 5 haftalıkken gittim kontrole çağırdığında gitmedim. Bir daha ben 11 haftalıkken gittim. Kontrol zamanı gitmediğim için kızmıştı hatta hemen testleri istedi ilgilendide. İlk zamanlar bana randevuları kısa geliyordu ama çiğdem hanıma kontrolde gittim. Randevumun ne kadar uzun sürdüğünüde gördüm. İl dışında başka doktora ve devlete de göründüm randevularım gayet iyiydi. Haftam ilerledikçe de daha güzel olmaya renkli görmeye de başladım. Kendisinden memnunum ve çok ilgili. Onunla doğum yapan, kontrollü hasta olanlarda gayet memnunlar. Evet bazı şeyleri söylediniz benim hatam olarak kontrole geç gitmiştim. Ama bu kötü bir doktor olduğunu göstermez. Bu tepkiniz ne anlayamadım.