slmynsbkm merhaba kizlar onceki.postlarimi belki okuyan olmustur benim bebegimin suyu fazla. ve de sanci cikti 29 haftadan beri adalat kullaniyorum. su anda 32+4 ama bebegim 1350 gr oldu 2 hafta geriden geliyor burda yazılan herseyden yiyorum ama kilo almiyor cok fazla. erken dogum riski de hala var adalata devam ediyorum. sormak istedigim su. bebegi geriden gelenler gununde degil de daha mi gec dogurur. dogum zamanina etki ediyor mu geriden gelmesi
Seral slmynsbkm aynıyız cnm bnm bebesde geriden geliyor yarın 33 olcam ama 30 31 hftalik çıkıyor ölçümleri ama doktorum minyon bi bebek olcak dedi genetikDe olabilir dedi.
Tugcehar87 slmynsbkm kilosu biraz düşük galiba değil mi doktorunuz kilo yapıcı yiyecek falan önermiyor mu
Burjucan slmynsbkm benim bebeğim de geriden geliyor ama Doğum tarihi adete göre belirleniyor geride olması onu ileriye atmıyor yani
Elifee slmynsbkm geriden ya da ilerden gitmesi Doğumu etkileniyor canım o sadece bebeğin kilo boy bunlar hakkında bilgi veriyor
Ozderr Burjucan yanlışınız var ultrason kağıdının köşesine bakarsanız haftalık ölçümlerine göre bebegin tahmini doğum tarihi yazıyor geriden gelirse cihaz da dogum tarihini ileri atıyor.
Selin4335 Benim de geri genetik olabilir dedi çünkü ilk bebeğimi 40haftalık 2650 doğurdum bu da 33teyim 1800dü daha da yavaş kilo alıyor ilkine göre balık yağı kullanan var mı ben kan ilacı dışında bir şey kullanmıyorum
Burjucan Ozderr bebeğin tahmini Doğumu adetime göre 1 hafta ilerde çünkü 1 hafta geriden geliyor doktorum onu etkilemez adetine göre Doğum olur bebek 1 hafta daha küçük demek oluyor o dedi geç döllenme falan olmadığı için adetine göre yaparsın dedi
Tugcehar87 slmynsbkm bu konuda üzülmeyin işlerden gitmesi iyi geriden gelmesi kötü anlama gelmez ilerleyen zamanda aradaki farkı kapatan bebeklerde okuduk burda