Fatosbartu Selam12 beklemeye çalışıyorum işte ama gerçekten çok zor canım benimde kabizligim var ve aşırı dercede göğüslerim büyüdü hatta dokunamıyorum bile inşallah senin gibi güzel haberi alırım canım teşekkür ederim 😘🤰
Selam12 Fatosbartu kabızlık berbat birler varya kan geliyordu bildiğin çok kötüydü inşallah sende de vardır varsa yaz olur mu 🙏🙏🙏
Svdbkn Selam12 içini ferah tut.. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.. Benim ilk kan 162 ikinci 4900 çıkmıştı çoğul gebelik falan diye düşünmüştük tek çıktı 🤷♀️😊😍
Veranur Selam12 canımm hayırlı olsın bende agustosta düşük yasadım Rabbim bidaha yasatmasın inşaallah, kendini yorma ilk 3 ay cok önemli agır kaldırma kendini yoracak hiçbişey yapma bol bol dinlen 😍❤️
Veranur Selam12 rahmin kendini bebişe hazırlıor canım korkma hiç bende hep korku yasadım o yüzden sen yasama inş hiç hep tadını cıkar😔