Elif28 bu benim ikinci doğumum. İlki ölü normal doğumdu yüzyılda yaptım işte. İkincisi mecburen devlet gibi görünüyor çünkü kan hastalığım var kan takılıcak devlet bu konuda daha tecrübeli doktorları iyi. Hem özel hem devlete gidiyorum bu yüzden. Bana sezeryan yasak zor durumda yapılır ancak